Fin lördag

Hejhej ♥
Hoppas er lördag har varit bra än så länge. Själv så har jag haft en fin dag. Hade absolut ingenting planerat, men vid ett kom Sara hem till mig, vi pratade massor och sen gick vi och mötte Pon och Eddie. Vi var med dom till fem ungefär och sen gick både Sara och jag hem. När jag kom hem åkte jag och mamma till ICA och jag handlade liiiite godis och chips (a) Till sommarkrysset! Som mamma och jag oftast kollar på tillsammans. Mysigt!
Senare ikväll händer väl inget speciellt, ska ju som sagt först kolla på tv vid åtta, sen kanske det blir film.
Men det får vi se. Ha det bra! Puss.


Jag kommer alltid stå på din sida, oavsett vad.
Jag älskar dig! ♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: