Do you believe in love at first sight?

Hej! ♥
Kom precis hem. Har varit ute på en lång promenad med Hanna :) Det tog oss två timmar att gå till peterslund :o Hahah, nej men vi stannade faktiskt och pratade med Therese också :)
Nu hoppas jag verkligen att det blir fint väder på lördag! Jag och Hanna har nämligen bestämt att vi ska cykla till Nyköping och göra hemligt (jag skriver inte innan, då härmar ni bara oss....) HAHA! Nej men, ni får fundera ett tag ;)
På måndag sticker iallafall jag till Stockholm, så kommer inte alls bli bra uppdatering hela nästa vecka, eftersom jag vill umgås med min kusin och glida runt i Stockholm! Men det tar vi då, det är bara torsdag ännu!

Pussar♥


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: