3 stycken '' jag har aldrig.. ''

• jag har aldrig blödit näsblod.
det är as konstigt. inte ens när jag var liten, då man gör sig illa lätt.

jag har aldrig flygit.
det här är en väldigt pinsam sak tycker jag. (men nu var jag faktiskt modig och skrev den.) men det är inte så att vi är fattiga eller något, men det är mamma som är väldigt flygrädd, hon fick det sen hon var mindre. men nu har jag övertalat henne och nästa år ska vi flyga!

jag har aldrig gått utan foundation på brevik.
visst jag låter som värsta fjortis ungen nu. men mascara har jag gått utan flera gånger. men jag trivs bara inte utan foundation i skolan. men i nian efter sommaren, ska jag försöka att bara använda puder!


Kommentera
Postat av: emma

jag har heller aldrig blött näsblod! :o visst är det stört xD

2010-06-15 @ 21:06:30
URL: http://empuuss.blogg.se/
Postat av: emma

jaa...vad kan man säga? vissa har helt enkelt turen att födas till underbarn (a)

hahaha

(eller så är det p.g.a. min super-smöra-förmåga...)

hahahah fråga brenda, hon har ett jättefint smörar-tecken hon alltid riktar mot mig (y) känner mig dock aningen utsatt då :'(

hahahahha xD <3

2010-06-15 @ 21:55:06
URL: http://empuuss.blogg.se/
Postat av: lotta könig

jag har eller aldrig flygit. inte varit utomlands heller! det längsta är gotland (a)

så skäms inte lilla gummsen (a) <3

2010-06-15 @ 22:31:37
URL: http://luuta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: