Jag ska till RIXFM festival!!!!!!!!!!!!!

Anna Bergendahl, Apollo Drive, Broken Door, Darin, Donkeyboy, E.M.D, Linda & Velvet, Love Generation, Martin Stenmarck, Ramsells och Rebound

Lägg märke till att dom som jag har markerat med fet stil är dom som jag är gladast över att dom kommer spela! :D FAAAAAAN VAD UNDERBART!

Men sen vart jag ju även ledsen över att det var flera artister som inte kommer komma till RIXFM festival i Halmstad där jag ska kolla. Som tillexempel, Alexandra Burke, Amy MacDonald, Eric Saade, Erik Grönwall, ERIK HASSLE :'( :'( :'( :'( :'( :'( och Joshua Radin. Men fatta, varför kommer inte erik hassle till halmstad?!?!?!?!?! :( Så jävla arg jag vart när min syster sa att inte han skulle komma, men men.. DARIN KOMMER FAN! :D










Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: