I love you ♥

Hej söta läsare ♥
Tänkte beskriva min dag i några meningar.
Vårdcentralen - hem - träffa älsklings therese - prata massor - käka pizza - bara hänga ute. 
Underbar dag helt enkelt! Har verkligen saknat henne massor :(
Vårdcentralen gick också bra. Tog några prover, men inget visade på att jag var allergisk mot något, hm konstigt? Vet ni vad doktorn trodde var felet? STRESS, heh.. Antar att jag stressar alldeles för mycket, men det är det min släkt är ''känd'' för, att stressa.. Men jag måste verkligen dra ner på det, herregud vill ju inte sluta med något hjärtfel..


Sommaren 2009♥


Kommentera
Postat av: jossss

sv: tack! :)

2010-07-12 @ 22:50:51
URL: http://jowsss.blogg.se/
Postat av: therese melin

åhh , hade verkligen det bäst igår och hoppas vi kan va den 26 som vi planerat :D <3



och vi mste verkligen va oftare saknar dig fortfarande :(



jag älskar dig !

2010-07-13 @ 17:16:09
URL: http://tezzduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: