Gröna lund

I went insane! Haha, nu kan jag äntligen säga att jag har gjort det. Jag hade tur att jag åkte med Hanna som verkligen gjorde så att jag kom upp i den. Kan inte säga att den var så läskig, den var faktiskt bara rolig, hihi.
Vi åkte inte alls många karuseller, jag mådde skit dåligt nästan hela tiden, antagligen var det för värmen, vi kom ju så tidigt på dagen och stannade där ett tag så det blev nog för mycket för mig, tyvärr.. Men jag är iallafall as glad över att jag vågade åka insane! HIHI :D
Det är nämligen en sak med gröna lund som gör det så himla bra. Man ser alltid snygga killar. Inte några, utan typ 50st. Och det hände även denna gången att jag fick värsta ögonkontakten med en kille som jobbade där. Men självklart så var han typ... 20? Men ändåååå (a) 
GRÖNA LUND IN MY HEART♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: