Cdon make my day



Hihi, bara för jag bara måste köpa dom här så ska jag klicka hem alla tre på cdon nuuuu, eller kanske ska vänta tills imorgon ändå. Men böckerna är jätte billiga bara 49kr/st + frakt (som inte alls är dyrt).
Medans jag ändå klickar hem böckerna så tänker jag ääntligen köpa filmerna twilight och new moon,



Nu kanske ni undrar varför jag inte laddar ner filmerna istället, men min dator kan inte ladda ner filmer längre, ingenaning om vad det handlar om men aa, det suger, men så är läget.


Kommentera
Postat av: emma

nästa gång susanne om du bara ska beställa böcker: adlibris.com - fri frakt ;D puss

2010-07-16 @ 01:34:29
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: