Allergisk - Men mot vad?

Den där allergi tabletten hjälpte verkligen! Nu hoppas/tror jag att jag kommer somna utan problem ikväll, skönt!
Men frågan är då, om tabletten hjälpte, vad är jag då allergisk mot?


Pollen?
(Men får man svårt att andas då..?)


Pälsdjur? (Eftersom grannarna har katter och jag har klappat dom de senaste dagarna, så? Men nej det får det INTE vara!!!)


Nickel? (Nää.. det kan det inte vara, har ju faktiskt inte haft på mig armband/halsband eller något på ett tag..)

Kommentera
Postat av: lotta könig

Jag är allergisk mot typ allt. Så jag tror att det är pollen, du kan ha typ pollen astma, ring vårdcentralen och be om att få göra prick test i höst! Man får bara göra det på hösten typ! Så ring och boka direkt tycker jag, så du får medicin för det! Love you :)

2010-07-11 @ 00:14:47
URL: http://kkonig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: