you're my angel

hej bloggen!
mitt internet har varit helt off idag men smart som jag är så kunde jag fixa det på egen hand, fett bra jag är.
jag var iallafall i nyköping idag och handlade lite. ni ska få bild på det :) jag handlade allt som jag ville ha, förutom puder som inte fanns i rätt färg så nu är jag sur för det.. för mitt tar slut när som helst :(
kom hem vid tre, käkade och gjorde tyska läxan lite, har fortfarande kvar att översätta texten men det orkar jag inte göra idag. för nu ska jag sitta framför datorn och lyssna på musik :)





svart baslinne - gina 99:- (mitt förra gick helt sönder)
läppsalva - apoteket 17:- (mitt förra försvann)
svart tröja - h&m 149:-
t-shirt - cubus 99:-


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: