I can’t believe it, or forget it, what I saw today

ett enda ord beskriver min torsdag,
toppen.

jag och therese vaknade halv sju, vi gjorde oss iordning. sen ringde det på dörren precis lite innan åtta och då var det brenda som stod utanför och då kom hon in en stund sen tog vi alla sällskap till skolan eller therese cyklade till tandläkaren så jag och brenda tog sällskap en liten bit till. skolan var jätte rolig iallafall ;) haha, på gympan så gick jag, therese, dennis, robert och adam ut och körde ''snöfotboll'' som inte gick så lyckat. vi hoppade mest i snön och blev helt genom sura. hahaha en roligare sak var i omklädningsrummet när jag höll på att byta om så springer jag med mina sockor och halkar på min vänstra arm som jag brytit två gånger och jag vart skit rädd att jag hade gjort det denna gång också, men nej jag hade tur! men jag har också fått världens blåmärke på ena låret.. :( jag är inte klantig. men iallafall när jag kom hem så bytte jag om till torra kläder.

nu måste jag göra teknik läxan, läsa typ tre sidor.
sen måste jag plugga lite tyska, jag försöker att plugga lite varje dag nu om jag vill bli godkänd i slutet av nian.
*host* lycka till...

nu ska ni få se ett par gamla bilder men som jag aldrig laddade upp för nu kan jag äntligen lägga in bilder från mobilen till datorn!



smurfar som jag och valeria klädde ut oss till på halloween


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: