snön tar stryk på mig

hej :)
vet ni? vissa dagar är jag verkligen glad att jag bor så nära skolan som jag gör. jag menar, shit vad jobbigt för dom som bor långtlångt bort och får cykla/gå i världens snö storm. stackarna säger jag bara.
skoldagen var sådär, inte världens bästa, blev väldigt trött och irriterad på vädret. men som tur var så slutade vi tidigt. fast sen tog det väl ungefär tjugo minuter att gå hem som egentligen bara brukar ta fem minuter.

men nu ska jag äta lite och sen kommer therese som ska sova här :) så hon har lite närmare till skolan imorgon bitti, inte så härligt att börja morgonen på en cykel med motvind och snö som piskar i ansiktet.

bloggar senare. tror jag.
puss ♥


jag lägger in den här låten för den får mig glad.

___________________________
jag älskar ditt vackra leende


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: