provresultaten..

juste, jag glömde berätta för er hur det gick på no och so provet som vi hade innan jullovet!
på no provet så fick jag ett svagt g, fast det räknas ju som godkänt ändå. fast lite taskigt tyckte jag det var, för jag hade faktiskt en egen liten genomgång med honom och gick igenom provet men fick då bara -g, jaja som sagt är ju mitt nyårslöfte att bli bättre i skolan så jag ska faktiskt hålla det och plugga i tid till prov.
sen fick vi tillbaka so provet som jag inte alls hade tid och plugga till eftersom vi hade både so och no prov samma dag så valde jag och plugga mest till no:n. så jag fick ig på det.. men han sa att jag inte behövde göra omprov eftersom jag varit sjuk endel, tur.. men jag måste höja mig i so:n! ett vg till sommaren, det ska fan gå! jag har en sånn bra inställning nu alltså :D hahah.


jag saknar mitt gamla hår :'(
i sommras var det perfekt ju :( var jag tvungen att färga?!

Kommentera
Postat av: lotta könig

jag ångrar också att jag färgade -.- <3

2010-01-11 @ 23:15:10
URL: http://luuta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: