nu ska jag ta träningen på allvar!

hej alla ni som läser det här :)
har inte hunnit skriva alls idag för jag har haft en väldigt stressig dag..
kan ju börja med att berätta att jag försov mig en halvtimme så jag fick kuta in i duschen och allt som jag skulle hinna med. alltså så började inte morgonen så himla bra. men sen när jag kom till skolan så träffade jag världens bästa vänner, så dom fick mig på bättre humör :) jag vet nog varför jag försov mig, för jag har ett svagt minne av att jag kollade ut och såg hur det var värsta snöstormen, och så la jag mig bara ner igen och somnade om, hahah! men iallafall efter skolan så gick jag hem och pluggade lite och sen åkte jag och tränade på hyllan med therese :) haha, ja ni läste rätt, och faktiskt så ska hon och jag vara duktiga och börja träna där lite oftare till sommarlovet, vi får helt enkelt se hur det går med det.. haha!

nu ska jag ta något och äta och sen sova, man blir as trött av att träna i nästan två hela timmar.
puss ♥



langar en gryyyyymt snygg bild.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: