lördag den 16 januari

lalalalala :) iallafall hej! och go' kväll :D eller vad säger man såhär dags? go' natt? nej, ska ju inte sova nu :)
aja, jag ska berätta vad jag har gjort idag med korta meningar.
jag och valeria spelade in videosar, vi publicerade den på youtube och walla så har tusentals redan kollat. *host*
efter det så käkade vi och sen så körde jag ut'na. haha, nej men sen så hade jag bestämt med max så jag gick och mötte honom vid ungefär åtta. vi kollade på film och pratade lite :) sen vid elva så åkte han hem, och då pratade jag med mamma en stund :)
imorgon ska jag in till nyköping och köpa mig två t-shirtar! som jag verkligen vill ha :) så jag uppdaterar säkert efter jag kommit hem.




hahahahaha, söta vi är :D


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: