här visar jag och therese våra skrillor



imorgon är det skridskoåkning i skolan, alltså jag och min klass ska ut på isen (atlanten) och åka, härligt!
ska typ ta med mig en skridsko för den andra tänkte jag lämna hemma, behövs ju typ bara en om man är så bra som jag. sen har jag en skit häftig hjälm, som är typ galler på så man ser ut som en hamster i en bur, älskar't!
nej nu ska jag gå och värma upp, hejdå.





skäääääämt asså


Kommentera
Postat av: Anonym

hahahahhahaha fina skridskor vi har xD hahahaha vi är så bäst susanne & jag älskar dig ! <3

hahaha fan va jag kommer ramla imorn asså xD



DU ÄR BÄST ! <3

2010-01-13 @ 21:20:19
Postat av: susanne (som äger bloggen) haha

hahahahahahahahaha, ja absolut :o dom finaste nånsin :D köpta på gina tricot :)

hihi, nej therese du är bäst! :D

jag älskar dig massor<3<3

2010-01-13 @ 21:23:31
URL: http://suunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: