första skoldagen efter lovet..

hej! förlåt för ganska dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte hunnit sitta något vid datorn idag och jag hann heller inte sitta något mer efter jag kom hem från brenda igår.
men jag kan ju berätta lite kort.
jag var i alla fall med brenda igår. var tvungen att gå till henne, för att på cp affären kunde man inte ladda busskortet. helt jävla stört, man kan köpa det där men inte ladda, nej då måste man åka in till nyköping och ladda det på pressbyrån.. :s aja, det gick ju bra och gå också var som tur inte så långt, hade ju varit ännu värre ifall hon bott i nyköping som sagt. när jag kom till hon så åkte vi med hennes pappa till nyköping där hon handlade säsong fyra av one tree hill, så när vi kom tillbaka hem till henne så kollade vi direkt några avsnitt, haha nördar vi är. sen gick jag hem innan det blev allt för kallt och då la jag mig i sängen och kollade på tv. och faktiskt så innan jag somnade så började jag med en bok! :o helt otroligt :o jag menar, jag har inte läst någon bok på flera år.. eller ja, inte riktigt läst ut en bok på flera år. men nu ska jag minnsan börja göra det igen! boken jag läser heter ''kär och galen'', haha jag hittade ingen bättre så det fick bli den.
nu berättar jag lite ''kort'' om vad som hänt idag. första skoldagen då. tyckte jag gick jätte bra, eller okej jag var hur trött som helst men försökte att inte visa det och gick runt och var glad istället :) sen stack jag hem och sen gick jag ut med valeria och då åkte vi pulka vid laggårdsbacken, hahaha, det är sjukt roligt att åka två på dom dära alla guppen. och idag åkte vi ännu längre, i nästan två timmar var vi i backen och bara skrattade och hade kul. men vid klockan sex så gick vi hem för då frös vi allt för mycket. nu sitter jag i alla fall här, försöker äta något och ska nog gå och kolla på tv igen.
nej nu skrev jag för mycket, och jag är säker på att ni inte orkade läsa allting. jaja :)


hahaha så söta (a) :D
bilden är tagen för någon vecka sen förresten.


Kommentera
Postat av: lotta könig

jag läser alltid! (a) <3

2010-01-11 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: