ett snabbt inlägg (igen,haha)

jag hade tänkt gått och lagt mig för en timme sen typ så att jag skulle komma upp vid nio imorgon, men det ser ut som om det är kört.. nej jag måste faktiskt gå upp då! fast jag vet att jag kommer stänga av klockan och sova till ett. nej det får jag verkligen inte göra! då kommer jag absolut inte kunna sova tidigt på kvällen och då kommer jag inte komma upp till skolan på måndag. så nej, det går inte för sig. men varför skriver jag då här?! gå och lägg dig människa :o 

tre ord som beskriver dagen:
inte gjort någonting

men någonting jag längtar till redan är till nästa helg (a)
det får ni nog bli påminda om ungefär varje dag tills dess, så desperat är jag, haha :o nej skämta :)

nu måste jag sova
kom på att jag bäddat rent i sängen idag också, ännu skönare att sova :o
hahaha, puss oh kram


- en bild säger mer en tusen ord


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: