den dagen skulle vara världens bästa dag för mig.

hej! :) nu är jag äntligen tillbaka. även om jag varit hemma hela tiden, men har ju som sagt umgåtts med syster och hennes kille. nu tänkte jag berätta lite som hänt de här dagarna då:
tisdag: min syster och hennes kille kom, vi hade roligt och spelade wii sports (som min syster fick i present när hon fyllde) haha, mycket roligt var det! :D absolut något som jag skulle vilja ha, men ja jag kanske ändå inte skulle köra så mycket? hah, ja vad vet jag..
onsdag: vi åkte till farmor och farfar vid tolv och var där ungefär hela dagen. träffade min moster som jag inte sett på ett tag! och självklart så gick jag ut med tessy denna gång också :) saknar henne massor.. som ni säkert förstod i det förra inlägget. senare kom vi hem på kvällen och jag spelade lite wii och sen pratade jag och min syster en del.
torsdag/idag: min syster och johan (hennes kille) åkte hemåt och jag satte mig på bussen påväg till nyköping med hanna, och vi kollade på bio. gissa vilken vi såg? alltså tänk er att jag såg den också! AVATAR. hahaha, jag tyckte den bra. alltså inte sådär jätte bra som alla sa att den var. men dålig var den inte. men ganska långtråkig eftersom den var så lång, jag orkade knappt kolla i mer en 1½ timme. haha! sen slutade den tio minuter försent, så vi fick kuta till bussen. heh som tur var så hann vi precis :)

ja, det var mina tre dagar det :) snart börjar också skolan, fan.
aja, jag ska ta skolan på allvar detta år..
nu ska jag vara lite socialare på msn hade jag tänkt, puss på er ♥


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: