another day, belongs to you and me.

hej :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D <-- jag vet att ni är lika glada som jag :D :D
asg - hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
nej, seriöst nu.
nu lyssnar jag på musik och jag tror att jag ska gå och möta upp min syster och hennes kille snart :) dom har tydligen väldigt mycket med sig från dalarna, haha blandannat en dammsugare, hahahaha asg! roligt att släpa den på tåget och allt det dära. jaja, jag behöver ju i alla fall inte skämmas :)
nej nu ska jag gååååååååååååå
vi hörs på tååååååårsdag. hahaha, ägd stavning.
eller inte
puss♥ <-- mitt gulliga hjärta.



en aning gammal låt, jag gillar inte hon, men jag tycker att texten är så fin.
tyck vad ni vill om den, depp låt eller en happy låt.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: