HISS OCH DISS



Justin Bieber. Måste hissa honom för att han är så grymt jävla bra. Jag har lyssnat på han ett tag nu men ag älskar verkligen alla hans låtar, texterna är så himla fina, åååh jag blir helt såld. Jag lovar, om han kommer till Sverige, så kommer jag lätt gå på konsterten! Om det så skulle vara i Kiruna... Haha.

Sonia Rykiel pour H&M. H&M:s nya kollektion, så himla gulliga och söta kläder. Förut tyckte jag H&M bara hade mest rock/pop/punk stil, men nu har dom tydligen vänt. Kläderna kommer ut i butiken i vår. Men finns redan nu att köpa här , jag tror nämligen jag kommer klicka hem några (så ivrig som jag är).



Maybelline Volum Express Colossal Mascara. Älskar den! Man kan få hur man vill med den. Både smala och tjocka ögonfransar. Men det bästa är att man får så himla långa med den! Har aldrig testat någon bättre mascara som man får så långa ögonfransar av. Och man får heller inga klumpar av den, as bra! Kostar cirka 150:-


Ny tidning. Jag älskar FRIDA tidningen och köper den varje månad den kommer ut. Jag älskar känslan att sitta där med en ny tidning och bara läsa om allt knäppt och intressant. Och mycket som man inte visste om, och allt sånt. FRIDA tidningen skriver om allt möjligt som dom vet ungdomar vill läsa, och alltid så är det något som faller mig i smaken! ;)

Somna med musik i öronen. Något som jag nästan alltid gör innan jag somnar. Man blir så lugn och så blir man tröttare och tröttare och ja det är sånn bra grej helt enkelt! Tumme upp för det.



• Snön. Även denna gång så dissar jag snön. Inget roligt alls med det tycker jag. Det ligger bara där på marken och aldrig smällter bort. Visst det är ju skönt så länge det inte är slask, men jag tycker inget utav det är så speciellt härligt. Nej jag tycker snön skulle varit borta för länge sen. Snart är det liksom mars, ska snön ligga kvar då också? Nu vill jag, och jag tror att jag inte är ensam om det, ha vår/sommar!

Gina Tricot:s linnen. Jag har haft minns tio stycken sånna linnen och alla av dom har gått sönder! Och det är inte så att jag har gjort någonting med dom, alltså förstört dom med flit. Dom går bara sönder sådär. Genom tvätten till exempel. Det blir som små hål längst ner vid kanten. Och hur snyggt är det att gå med det? Och även om man försöker sy igen det så blir det inte snyggt. Ett stort minus.



Nya bilddagboken. Fler än jag vet jag inte gillar nya bilddagboken. Så jag dissar det rejält nu. Jag menar om man kommenterar en bild och så får man svar på den, då lyser det dels orange på ''pennan'' där man ser om man fått kommentarer, sen måste man kolla på bilden igen och sen försöka hitta kommentaren man fått svar på. Vad har man då gästboken till? Och sen att flera kan gå med i diskussionen det är ju ännu töntigare. Är bilddagboken nya facebook eller? Nej usch, ett big NO för bilddagboken.

Comviq bas. Hata hata hata hata! Efter en viss tid då man har haft comviq kompis, så försvinner ju det och man får istället comviq bas, då man inte längre kan smsa gratis till comviq. Varför ska man överhuvudtaget få bas? När man har comviq kompis så har man ju det, då är det ju lite lureri att man sen efter en viss tid får bas.

Ensam hemma. Visst jag tycker det är skönt att vara ensam hemma då man kan sätta på hög musik och göra hur man vill. Men sen när det kommer till senare på kvällen. Då man sitter där ensam, mörkt rum, ingen musik. Så blir det ganska läskigt. Det går ju alltid att tända och sätta på musik. Men det är ändå på något sätt läskigt. Jag har aldrig på något sätt varit mörkrädd eller så, men när det kommer till att vara ensam hemma i en tyst lägenhet så blir jag lite rädd... Så detta blir en läskig diss.


Kommentera
Postat av: Ac

Jo ja vet har laddat ner uTorrent men jag fattar nt hur man ser filmen efter det?

2010-02-21 @ 18:42:09
URL: http://notausualblonde.blogg.se/
Postat av: emma

justin bieber konsert är ett måste ! :D ♥

2010-02-21 @ 21:07:03
URL: http://empuuss.blogg.se/
Postat av: sophia

Åh älskar Justin Bieber, hoppas verkligen han kommer till sverigen ♥

2010-02-27 @ 14:03:42
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: