Trist söndag, som vanligt.

Hejhej! :)

Hann aldrig skriva något igår, pga att jag kom hem så sent. Jag och valeria hade värsta oturen så precis när vi tänkte kolla bussar då klockan var vid tio så hade det gått en för fem minuter sen och nästa gick inte förens 23.24, dåligt. Men som tur var så fick vi stanna kvar hemma hos emma till då. Säger bara tre ord: OLA VAR BÄST! Haha. Kvällen vart iallafall jätte mysig, massa godis och massa med prat. Jag och valeria rörde väl oss till bussen runt tio över elva, då vi hade en aning roligt på vägen dit. Hahah, busschaffören var så gullig, ''Få se vad du har för kort (a)(a)(a)(a)'' Haha, bara valeria som förstår. Men var hemma runt kvart i tolv, skynda mig snabbt och ta bort sminket och borsta tänderna sen rakt ner i sängen med ''i taket lyser stjärnorna'', läste klart boken idag, det tog mig fyra dagar att läsa den, så bra var den att jag inte kunde sluta läsa! :) Men nu har iallafall min syster och Johan åkt hem så då ska jag bara sitta här och ta't lugnt. Hörs senare! Puss.


hela låten finns inte än upplagd på youtube :( :(


Kommentera
Postat av: Ac

bra låt =). Ola passar mycke bättre me d hår han har nu än med lockigt xD

2010-02-07 @ 18:24:02
URL: http://acjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: