Platt - krus - locktänger



Som jag berättade för er för någon vecka sedan så har ju min plattång gått sönder, därför måste jag köpa en ny.
Min syster och jag delade på en krustång, men sen när hon flyttade så tog hon med sig den, för att hon använde den mest, därför måste jag köpa en ny.
Min locktång fick jag från Larssan för ungefär 3-4 år sedan, spärren har gått sönder och då går det knappt att locka, därför måste jag köpa en ny.

Allting tillsammans kommer kosta 1147:- , då blir det faktiskt ganska billigt med tanke på att man får tre stycken! Problemet är att jag inte har dom dära pengarna... än. Men som den här månaden, så skulle jag kunna ha råd med plattången och locktången, då behöver jag inte köpa krustången för än nästa månad, smart! :D


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: