Och Darin till final

Hej på er allihopa! :)

Jag orkade inte sätta mig vid datorn igår när jag kom hem från Valeria för klockan hann bli nästan elva när jag kom hem och då var jag så trött så jag somnade nästan på direkten, haha. Men iallafall så kollade vi på melodifestivalen och pratade en hel del, hade ju massor att berätta eftersom vi inte hade setts på mer än en vecka :o Och Darin gick till final!! :D Älskar låten. Men det var ett minus att han gick till final, då kommer inte hans låt upp på youtube förens efter finalen :( :( Hahaha, så resonerar jag och Valeria. Vi spelade även in en video, men det går typ inte att lägga in videor från mobilen till datorn, men jag får se om jag förstår något av det sen. Puss.


Jag har väl inte glömt att berätta för er att jag kan göra flätor nu? :)
Iallafall så kan jag göra det nu :D Hahaha, stolt och efterbliven.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: