Lördags eftermiddag.

Hej!
Hoppas att ni mår bra och har en fin lördags eftermiddag. Själv så har jag jätte ont i magen och har jätte jobbig hosta, men jag har tagit flera doser med hostmedicin för att jag ska slippa den jobbiga hostan, usch jag hatar verkligen när man nästan kvävs när man hostar så mycket.. Jag har fortfarande inte sminkat mig eller plattat håret, jag tar det om en stund, just nu så känner jag för att vila en stund. Har spelat tp (trivial pursuit) hela eftermiddagen med syster och Johan, och nu när dom gick ner till kina restaurangen med mamma och Larssan så stannade jag hemma och tar det lugnt istället. Eftersom jag ska iväg ikväll sen. Nej men vi hörs, ha det bra :) Puss.


osminkad, ofixat hår, jag bjuder!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: