Jag kom på..

.. att jag egentligen måste plugga nu. Men jag orkar inte. Men jag vet att jag måste. För jag har no prov på tisdag och jag kan verkligen ingenting ännu. Och jag som lovade mig själv att börja plugga i tid till detta prov... Fan. Åh, ingenting kommer ju fastna på två dar. Och jag har ju en sånn bra planering att jag alltid skjuter upp pluggandet. Typ ''nä, jag gör det imorgon istället..'' Och så går det flera dagar och så har jag ännu inte gjort något. Nu måste jag ta tag i situationen! Hörs sen. Det vill säga om internet funkar då. Då ska jag även lägga upp bilder på hur jag såg ut idag, haha.

Nej nu kom jag på... Det är ju The city och The hills nu :o
Fan...


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: