Internet = uselt nätverk (Haha)

Hej bloggen.

Allt bra med er? Ja, det hoppas jag! Själv mår jag toppen. Slutade tidigt idag, skönt :) Nu tänkte jag kolla på andra avenyn som redan är uppe på internet om jag inte väntar till ikväll då det sänds på tv, jag vet inte än, jag är så ivrig! Hahah. Skolan var sådär idag, therese var sjuk, då blir inte skolan lika rolig, men jag träffade andra fina vänner :) Juste, internet funkade inte förut idag heller! Skit irriterande. Så om jag stänger av datorn snart och sätter på den ikväll så kommer antagligen internet vara borta, så ni vet. Hoppas det bara är något tillfälligt :o Nej nu ska jag göra något annat. Puss.


Hahaha, rolig bild som man börjar skratta åt så fort man ser den.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: