Ingen bio! :(

Hejhej ♥ Klev nyligen in genom dörren, har ju varit i nyköping och handlat lite. Och som jag skrev så skulle ju jag och Therese gå på bion ''Valentine's day'', men den hade inte kommit än... -.- Sura blev vi och gick till filmkedjan och tröstade oss med godis. Haha, och innan hade vi ätit kebabtallrik, smala linjen går vi på :) Haha! Nej men vi ska faktiskt träna på söndag eller nångång nästa vecka, då får det bli ett hård pass! Jag ska visa er vad jag handlade iallafall. Jag köpte dock inte tshirten, den var inte lika snygg som den såg ut på bild. Men lite annat småköp blev det.



Trosor - H&M 79:-
Mineral foundation - Åhlens 159:-
Ringar - H&M 59:-
BH - H&M 99:-

Mineral foundation(en) har jag velat testa länge men har aldrig blivit att jag kommit ihåg när jag varit inne i stan. Men idag så kom jag ihåg! :) Och de flesta som har den säger att den är jätte bra, eftersom det är ''naturliga ämnen'' i den så är det bra för huden. Vi får helt enkelt se när jag ska använda den imorgon! Var väldigt tveksam på om jag skulle ta 020 eller 021, så det blev den ljusare, 020, hoppas den inte är allt för ljus bara..


Världens bästa Therese på kebaben :)

Nu avslutar jag här och så skriver jag senare! Puss.

Kommentera
Postat av: Veronica

söt bh! :)

tänkte också prövs en sån foundation :)

Fin blogg förresten!

2010-02-12 @ 20:18:16
URL: http://veronicalarssoon.blogg.se/
Postat av: therese melin

men surre ful bild !! :(



haha , men gud va vi skrattade på kebaben xD två fartränder i toan xD hahahahhahah xD fan va kul det va idag ! jag älskar dig surre :D <3

2010-02-12 @ 20:33:27
URL: http://ttheresemmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: