Ingen. Absolut ingen kan ta din plats i mitt hjärta.

Jag önskar att jag bara fick säga ett sista ord till dig, krama dig en sista gång, höra din röst en sista gång, röra vid dig en sista gång. Vad som helst, bara jag hade fått kontakt med dig. 5 maj 2007 besegrade cancern ditt liv. Men du kämpade in i det sista, även om det gick så fort i slutet. Du kämpade och kämpade, du var så stark. Men sjukdomen var för stark, ingen människa i världen hade klarat det. Den tog ditt liv, och du tog med dig en bit av mitt hjärta som aldrig någonsin kommer att kunna fyllas igen. Jag älskar dig pappa. Så otroligt mycket. Du är min hjälte.



Din favorit låt....

Kommentera
Postat av: therese melin (:

susanne älskling jag älskar dig !

jag finns alltid där när du mår som sämst och jag kommer alltid att försöka få dig på det bästa humöret igen ! vi ska kämpa vi ska klara oss igenom allt och jag kommer aldrig lämna dig

ingen susanne ingen therese :( jag behöver dig , du måste vara stark susanne , du ska klara det här ! <3

jag älskar dig ! <33

2010-02-11 @ 19:28:58
URL: http://ttheresemmelin.blogg.se/
Postat av: Emma :)

jag började gråta när jag läste det :'(

så fin text! din pappa skulle vara så stolt över dig! <3

2010-02-11 @ 19:29:05
Postat av: sara

kommer ihåg det så jävla tydligt susanne :'(

fan saknar han med....

finns för dig i alla lägen!

älskar dig. <3

2010-02-13 @ 19:31:30
URL: http://saarajohaansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din pappa sitter säkert där uppe och stolt tittar ner. Du är bra susanne glöm aldrig det<3

2010-02-13 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: