Imorgon är det P R O F I L !

Hejhej bloggen :)

Nu har jag faktiskt gjort som jag sa igår, jag har pluggat. No. Det känns riktigt bra, det mesta verkar sitta och så får jag bara hoppas att provet inte är för svårt. Nog om det så har min dag varit toppen! Världens bästa Therese gjorde min dag. Som alla andra dagar så gör hon den till de bästa skoldagarna :) Blev därimot lite ledsnare när jag var tvungen att säga hejdå till Sara, som ska till Thailand i två veckor. Kommer sakna henne rejält :( Men jag hoppas hon får det bra. Nu laddar jag iallafall ner OC, hoppas det går att kolla på :o Det får vi se.
Nu skriver jag inget mer i detta inlägg, kommer säkert fler. Puss.



You make my day. I love you.

Kommentera
Postat av: Anonym

jag älskar dig susanne ! <3

du är min bästa bästavän , och jag klara mig inte utan dig surre! <3



det är du som får mina läppar att le varje gång jag ser dig ! :D <3

2010-02-16 @ 17:33:57
Postat av: therese melin

hahah glömde skriva vem det va ifrån men du kankse fattade xD <3

2010-02-16 @ 17:34:55
URL: http://ttheresemmelin.blogg.se/
Postat av: therese melin

kan inte du logga in på msn ? :)<3



snälla ! :D

2010-02-16 @ 17:55:22
URL: http://ttheresemmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: