Godnatt för idag.

Hallå där igen! :)

Tänkte bara skriva ett litet ''kvälls inlägg'' eller vad man kan kalla det, haha. Jag har nyss iallafall laddat in nya låtar på mobilen, var ett bra tag sen jag gjorde det faktiskt. Men snart ska jag nog gå och kolla på någon film, jag har helt tappat lusten att sitta vid datorn nu för tiden... Det finns nästan ingenting att göra längre tycker jag, mer än att sitta och blogga, herregud, hur ska framtiden se ut? :o Haha, bara sitta framför datorn och blogga varje minut, nej så kan det ju inte va. Får se vilken film det blir jag ska se, verkar ju inte gå någon bra på tv :( Men har ni lust så är det bara att smsa, finns alltid på mobben. Godnatt säger jag nu, så hörs vi nog imorgon! Puss.

Nej nu kom jag på vad jag ska göra! Jag ska fortsätta med min bok som jag läser nu ''i taket lyser stjärnorna'' verkligen as bra bok! Valeria hade fan rätt, boken tycks vara mycket bättre än filmen. Och jag kan seriöst inte slita mig från den, så bra är den!


har du inte läst den?
då är det verkligen på tiden att du gör det nu!

Kommentera
Postat av: lotta könig

jag har bara sett filmen. men nu vet jag vilken bok jag ska läsa efter den jag läser nu :) <3

2010-02-06 @ 10:22:11
URL: http://luuta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: