Förlåt för världens sämsta uppdatering

Hej bloggen och alla läsare!

Det har varit tomt med uppdatering på nästan hela lovet.. Förlåt för det, men jag har haft massor att göra, har helt enkelt inte hunnit sitta vid datorn så mycket. Och jag tror det är därför det kallas sportlov, man ska inte sitta och hänga framför datorn, utan man ska ut och sporta, haha smart (y) Inte för att jag gjorde precis det, men aa jag har iallafall varit ute en hel del! Iallafall så kom min syster hit i måndags, så då umgicks jag med henne och vi pratade och hade kul. I onsdags så åkte vi in till Nyköping, för min syster ville så gärna köpa ett par leggings inne på gina, och som tur var så var jag med och hittade dom åt henne! Sånn tur. Jag köpte bara en shorta och ett par jeans, hade egentligen inte tänkt att köpa något men jag kan nog inte gå på stan utan att inte handla något.. Hehe. I fredagskväll kom min kusin hit, då pratade vi om massor och hade jätte roligt. Igår så gick jag, min kusin, syster, Johan och mamma till ''long'' och åt där. Sen gick vi upp till mormor och morfar en snabbis och hälsade på. Och så idag så åkte min syster och Johan hem vid ungefär ett och sen vid två så åkte också min kusin hem. Och nu så måste jag verkligen plugga. Jag orkar inte... Men jag kom på igår att jag har ett tyska prov på onsdag, som jag absolut inte har pluggat till. Smart. Jag som lovade Helena att börja plugga tidigt till detta prov. Och sen har jag även en so inlämningsuppgift som senast ska vara inne nästa söndag. Så det är nog bäst att börja med den också.. -.- Nej men nu ska jag inte skriva allt för mycket, som jag redan gjort... Haha.
Men om två dagar kommer Sara hem! Jag har massor att berätta till henne :o


så var det det dära med pluggandet också...


haha, för att vi är så söta :)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: