Det är en dröm att kalla dig för min

Imorgon kommer jag inte att spendera så mycket framför datorn. Måste verkligen plugga!! Men jag skriver framåt kvällen iallafall :)

Hoppas att ni alla har haft en mysig alla hjärtans dag iallafall ♥
Hörs imorgon. Puuuuuuuuss.


Gammal låt som följt efter mig hela dagen..
Men som väcker en massa minnen.

Kommentera
Postat av: Cashionista ♥

Sv. Tack detsamma! :) ♥

2010-02-15 @ 01:13:01
URL: http://linnguz.blogg.se/
Postat av: Anonym

tillbaka svar : hahaha surre du är bara så underbar , vad skulle jag göra utan dig ?

jag hade aldrig haft det så roligt med någon annan än dig ! <3

det är för dig jag lever ! <3



hahaha våra skåp är grymt snygga ! <3 jag tror jag fan ska köpa en stjärna till oss (a) <3 det första från höger xD<3 hahhahahahha ! <3 jag älskar dig susanne ! <3

2010-02-16 @ 17:44:07
Postat av: therese melin

den ! *



glömde namnet igen och stavade fel xD

2010-02-16 @ 17:45:16
URL: http://ttheresemmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: