Dålig uppdatering

Hej bloggen.

Hoppas att ni mår bra. Själv mår jag bättre än bäst :) Förlåt för ingen uppdatering idag, men jag har inte alls haft något internet, så jag har fått lite damp på det och så, men nu funkar det äntligen och då tänkte jag fixa lite med bloggen. Behövs lite förändringar känner jag. Men jag kan ju berätta att skoldagen var väldigt slapp, först matte prov, det gick väl sådär. Sen hade vi sex och samlevnad hela dagen, haha, och ja det var roligt, med bara tjejorna i klassen, då blir det mycket lugnare utan killarna ;) Och nu är det lov och jag har verkligen sett fram imot det, detta lov ska bli as bra! Men skriver senare, puss.


Såhär såg jag ut för tre timmar sen ungefär, intressant va? :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: