Tråkigt inlägg med inga bilder..

Hej bloggen! ♥
Förlåt för att min uppdatering har varit jätte dålig idag, men det har varit jätte fint väder så jag har inte velat sitta framför datorn. Istället har jag solat massor på balkongen, bättrat på brännan. Sen tog jag med mamma på en långpromenad, som tog lite mer än en timme. Fick även hennes nya walkingskor som var för trånga för henne, as snällt, tack mamma! ♥ Nu känner jag mig verkligen mer pepp på att ut och gå, med as sköna skor!
Nu ska jag kolla runt lite på datorn, sen vid åtta ska jag göra det vanliga jag gör varje lördag, kolla på ''Sommarkrysset'' med mamma och larssan! Ikväll kommer bland annat Darin, Stromae och Flo Rida! Lyxigt att få se dom live.....

PUSS!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: