Oxelösund är bra, men Halmstad är dubbelt så bättre

Hej mina über söta läsare! ♥
Saknat mig? Klart ni har! Ni har saknat mina blogginlägg så det skriker om det, AAAAAAAAAAAH! :D
Jag tänkte inte skriva så långt, utan det kommer komma massor med bilder (i nästa inlägg).

Men först, hur har det varit här hemma i Oxelösund? Verkar inte ha varit så bra väder..? Kom hem i världens regnväder igår iallafall. Kan säga er att i Halmstad så var det kanon väder varje dag! Fyf*n vilken underbar stad det är! Halmstad i mitt hjärta ♥
Saknar redan den staden förresten.. Och Göteborg! Man måste ju bara älska Liseberg!

Nej men jag kanske skriver något inlägg senare under dagen om något speciellt som hände. Kan iallafall säga att det hände väldigt mycket under bara den här veckan!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: