Lyckad måndag:

Godkväll! ♥
Hoppas ni haft en bra dag. För det har verkligen jag haft! Alltid så jäkla roligt att umgås med Hanna, vi är så lika på många sätt, och just därför har vi så jäkla roligt tillsammans :D Vi bestämde att vi ska till Stockholm och shoppa på fredag, verkligen behövande! Behöver massor med kläder nu tills hösten/vintern väntar. Sen klippte hon även av sina jeans till shorts, vart as snyggt!
Nu längtar jag bara tills fredag, grymt roligt det ska bli!

Men först så väntar en ''resa'' imorgon. Mamma och Larssan har tydligen någon överraskning till mig pågång, sounds fun!
Så ni får inga inlägg imorgon, men onsdag Im back!

Puss ♥



Vet ni vad jag märkt? Mina ögonbryn slutar på typ halva ögonbrynen. FAN VAD FULT! Måste köpa en mörkare ögonbrynspenna då..? :s

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: