L Ö R D A G

Hallå bloggen! ♥
Hann inte skriva någon inlägg igår innan jag gick och la mig, för jag var så jääkla trött när Hanna hade åkt hem så jag gick direkt och la mig. Hon åkte nämligen hem vid två, och jag hade gått upp halv sju på morgonen så då kan ni ju förstå om jag inte orkade blogga. Men idag så vaknade jag vid tolv och började göra mig iordning och vid tre så gick jag och mamma upp till mormor och morfar. Åh morfar är så gullig, direkt när vi kom in så frågade han: vill du tjäna 70:-? jag: ja, men jag behöver inga pengar om jag ska göra något. han: jo såklart! vill du hjälpa oss och dammsuga hallen?
Åh, så gullig! Men jag dammsög faktiskt inte bara hallen, utan då ville jag dammsuga köket och vardagsrummet också. Liksom 70:- för och dammsuga hallen? Det skulle vara för mycket..
Men iallafall så sitter jag hemma nu och ska träffa Hanna snart eller senare, haha :)

Right now:




Puss

Kommentera
Postat av: emma

sötsötsöt susanne! :D ♥

2010-08-28 @ 17:19:06
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: