Idag är det exakt en vecka kvar tills skolan börjar..

och det känns? INTE ALLS BRA! Herregud vart har sommarlovet tagit vägen? Jag tycker att det bara har blåst iväg.. Känns som om vi bara haft lov i 2 veckor. Och sommaren har för den delen heller inte varit något speciellt bra. Det var riktigt varmt och fint väder en vecka.. Men sen har det bara gått upp och ner. Men okej, det är kanske det som är svensk sommar. Men liksom hade vi inte en extremt kall vinter? Då borde vi ju haft en extremt varm sommar? Besvikelse.
Nu ska jag gå och ta vara på de få dagar som är kvar av lovet, helt enkelt njuuuuta!

Kommentera
Postat av: emma

HAHAHHAHAHAHAHAHAHA! xD

jaa om du nu ändå funderar på att köpa plaggen så kan jag ju även berätta att den stickade tröjan finns i flera färger (y) om du kanske känner dig lite tveksam, hahaha xd fast jag valde ut den färgen för den påminner om hur du brukar kunna köpa ljusa gulliga färger, hihi (a)

puuuussilussi <3

hahahaha xD

2010-08-16 @ 19:26:26
URL: http://empuuss.blogg.se/
Postat av: emma

jaa precis, du är ju så superdupersöt (a)<3 (flörtar om du inte fattar signalerna)

haha närå, inte alls överdrivet :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D hihi :)))))))))))))))))))))))))))))

pöösssilipösssss <3

haha xd

2010-08-16 @ 23:47:21
URL: http://empuuss.blogg.se/
Postat av: emma

det har jag ju gjort ända sedan vi började prata över bilddagboken. haven't you noticed? :o :(((((( </3

hahaha xD

2010-08-17 @ 00:56:34
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: