Grattis på födelsedagen, min ängel..





Jag hade hoppats på att få fira dig här nere, men jag vet att du lyssnar där uppe där du är nu, och det spelar ingen roll om jag inte ser dig, jag vet att du finns med mig hela tiden.
Jag hoppas du har det minst lika bra där uppe som du skulle haft här nere.
Om du fortfarande skulle levt så hade jag gett dig det du allra mest önskade, en konsert till Lena Philipsson. Du verkligen älskade henne, jag kommer ihåg att jag gav dig en affisch på henne och direkt när du fick den så hängde du upp den ovanför din säng.
Om du fortfarande levt hade jag gjort en blå vit tårta, som motsvarade Coop Forum, för jag vet att du älskade ditt jobb. Du hade alltid så roliga saker att berätta om när du kom hem från jobbet varje dag.

Jag hade gjort vad som helst så att du fortfarande levt här med mig idag.
Men varje dag tänker jag på dig, varje dag minns jag dig,
varje dag dyker minnen upp med dig,
och nu lever jag mina dagar för dig, jag älskar dig finaste ängel

Kommentera
Postat av: hannis

Denna dag är inte vilken dag som helst, utan de är din pappas födelsedag, de firar vi med att skänka en tanke till den manen som har en sån underbar dotter, om du är så här bra kan bara ana hur bra han var då. Du lever för han nu och jag vet att han skulle vara stolt över dej, Visa han hur duktig du är och hur långt du kommer gå i livet. Grattid på födelsedagen! <3

2010-08-29 @ 01:34:05
Postat av: sara johansson

Grattis bästa Roland! kommer aldrig glömma dig

ring om det är något Susanne, jag älskar dig. du är BÄST!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-29 @ 11:57:50
Postat av: Nathalie

Åh älskade vän, finns här om det är något!

Bara ringa/smsa när som helst, finns här dygnet runt!

Han har världens bästa dotter och jag kan lova dig att han är stolt över dig även om han inte finns i livet idag. Han ser dig och vakar över dig varje dag, hans finns med dig vart du än är och han kan inte vara mer stolt över dig, du världens bästa, och glöm aldrig det!

Jag älskar dig Susanne! <3

2010-08-29 @ 14:09:26
URL: http://flygandebananer.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack gumman men fokusera på dig själv just nu, jag vill bara ditt bästa!

jag älskar dig och kommer alltid att göra <3

2010-08-29 @ 15:08:28
URL: http://flygandebananer.blogg.se/
Postat av: - natalie

Susanne, du vet att jag alltid kommer att stå vid din sida vad som en händer. Allting du och jag har gått igenom tillsammans. Våra pratstunder tillsammans när vi har träffats. Du ska veta att du alltid kan ringa och jag finns verkligen på luren 24/7 för dig. Du är stark och jag vet att du grejar det här. Som jag sa till dig förut så finns han ALLTID hos dig genom allt. Och han vakar över dig vart du en går och jag tror och vet att han vill att du kämpar för han och dig själv och för alla som står omkring för dig. Jag vet själv hur det är att förlora någon nära person till en, man blir ledsen och ser nästan ingen mening med livet. Men en sak ska du veta att det finns en stor andledning för dig att leva vidare.. För du är verkligen en fin människa och jätte söt. Och du vet vart jag bor, om det är någonting kommer jag till dig.. Jag vet absolut inte hur jag ska göra för att göra dig glad i det här läget. Det enda jag kan göra för dig är att visa min kärlek till dig vännen och att jag faktiskt menar med orden som kommer från mitt hjärta att jag älskar dig och jag finns alltid här från dig. Du&jag ifrån små steg till stora steg och från vaggan till graven. Jag älskar dig Susanne och du är aldrig ensam på vägen glöm aldrig det! <3

2010-08-29 @ 15:37:58
URL: http://guccipink.devote.se
Postat av: emma

vackert skrivet gumman & helt rätt tänkt, han är nog världens stoltaste just nu som har en sån fin dotter som dig. puss på dig finis <3

& grattis till din pappa, hoppas de andra änglarna bakar honom en molntårta däruppe i himlen (a) <3

2010-08-29 @ 18:44:11
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: