Du är världens bästa



Jag är så otroligt tacksam för att vi kommit varann så nära som vi gjort det senaste året.
Du får mig alltid att må så bra, med dig kan jag skratta så jag knappt får någon luft, med dig kan jag vara mig själv.
Jag lovar att alltid stå på din sida genom vått och torrt, jag vill inget annat än att du mår bra.
Du är bäst, glöm aldrig det.
Jag älskar dig ♥

Kommentera
Postat av: Hannisen

Jag blir jätte glad när jag läser de här, du får mej att skratta massa med, du är helt klart bäst. Jag kan berätta allt för dej och du kan göra de för mej med, mår du bra så mår jag också bra. Du är min bästa vän och jag älskar dej susanne! <3



btw, tack för du la ut den sexiga bilden haha ;)

2010-08-28 @ 12:20:17
Postat av: susanne svarar

hihi, jag blir verkligen rörd när jag läser dom fina orden du skriver till mig, du är underbar!

klart du kan berätta allt för mig, det är det jag är till för, och jag vet att jag också alltid kan prata med dig om precis vad som helst :)

jag älskar dig, bästavän <3



och angående bilden så är den så jäkla fin! :D

2010-08-28 @ 16:45:59
URL: http://suunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: