Vädret är absolut ingen höjdare alls idag!

Hejhej ♥
Har precis duschat och ska nu kolla på dagens avsnitt av andra avenyn. Usch vilket fult väder det är ute nu alltså! Ska tydligen bli lika regnigt imorgon också, och då har jag verkligen ingen lust att ha utegympa! :o :o :o Har egentligen ingen lust att gå ur sängen alls... Menmen, måste man så måste man.
Var på gymnasie mässa idag med skolan. Jag tror jag har bestämt mig vad jag ska gå. Även om det är 1,5 år kvar, så är det ju bra att iallafall fundera på något. Real gymnasiet heter det. Och jag vill gå linjen stylist. Frågade aldrig hur mycket poäng man ska ha, men det är säkert mycket... :(
Har iallafall varit med Gry idag. Vi spelade spel och kolla på tv och sånt.
Nu ska jag klicka på play på andra avenyn och gosa ner mig i sängen.
Puss.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: