Älskade fredag!

Hej fina läsare.
Har inte hunnit uppdatera så bra idag heller, på grund av att jag har varit upptagen med annat. Skolan var helt okej. Fick med mig massor med läxor hem för jag har tre prov nästa vecka och ett läxförhör. Inte roligt :( Men jag ska faktiskt bli bättre på att plugga! Det har jag lovat mig själv. Efter skolan följde Therese med mig hem, jag bytte om lite snabbt sen åkte vi hem till henne. Vid halv fyra tog vi bussen in till Nyköping. När vi kom in dit så fick vi inte vänta länge på den andra bussen, nyckelpigan, som skulle ta oss till Nya kyrkogården. Tog mig äntligen tid/ork att åka dit ut! Jag slapp också åka ensam, eftersom Therese är världens snällaste och följde med mig ♥ Jag köpte iallafall blommor och la vid minneslunden. Eller jag vet inte riktigt om det är en minneslund, det är som en skylt på en stor sten, där det också finns fler skyltar på. Men sen började vi gå mot stan igen, och vi hann inte gå en lång bit innan det började ösa ner regn! Vi båda hade som tur var med oss paraply, men det var inte till mycket hjälp, det blåste så mycket så dom gick sönder, eller iallafall mitt. Haha! Therese stannade i Nyköping för hon skulle till restaurangen. Men jag var tvungen att gå av bussen vid henne ändå, för jag hade min cykel där. Och då bara öste det ner ännu mer! Så när jag kom hem var hela jag som östersjön :o
Nu ligger jag i min gosiga säng och laddar ipoden, som vart ganska blöt när jag cyklade.. Snart börjar talang också! :)


Krusat hår idag, lite ovanligt, men det var väääldig länge sen jag hade det & så vill man ju inte alltid ha likadan frisyr ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: