Toppen tisdag!

Hej!
Kom hem från Nyköping för en halvtimme sen ungefär. Har varit och handlat med Therese baby! :D hihi, och gissa vad jag köpte? (a) (a) (a) EN KRUSTÅNG! Min syster och jag delade ju förut, men sen när hon flyttade så tog hon med sig den... Men nu har jag en mycket bättre! Nu kan jag äntligen få lite volym i håret, om jag bara krusar underhåret. Men ja iallafall, jag ska ladda upp en bild på det jag köpte i slutet av inlägget. Skolan idag då? Jo, den gick as bra! Hihi, var på as bra humör hela dagen, gilla! Hoppas det är samma sak imorgon, då vi alla åttor ska till Rosvalla och gå på någon gymnasie mässa. Kommer nog bli kul =) Efter det ska jag vara med Gry, så lär tyvärr inte bli så bra uppdatering imorgon heller.. Men men, ni överlever nog. Nu ska jag visa er vad jag handlade:


Gulligt rosa linne H&M 99:-
Halsband Kappahl 99:-
KRUSTÅNGEN! :D Åhlens 595:-

Vart inte mycket handlat denna gång, men jag var ju faktiskt i Nyköping i torsdags... Nej nu ska jag faktiskt inte dit på länge!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: