Min mamma är bäst i HELA världen, jag svär<3

Hej söta läsare! ♥
Har inte hunnit uppdatera nånting idag, på grund av att jag och min kära mamma åkte in till Nyköping efter min prao. Gick jätte bra på praon idag! Nu kommer jag faktiskt sakna det.. :( Men jag kommer självklart hälsa på dom! Det har jag faktiskt lovat några tjejor. Men jag har inte slutat riktigt än, en dag kvar faktiskt! Men nu ska jag visa er vad jag handlade i Nyköping:


Tunika från H&M, bara 49:-


T-shirt med höga axlar, från H&M, 79:-


Shampoo och hårinpackning, 110:-


H&Ms puder 49:- & mascara 99:-


Örhängen från Gina, 69:-


Nagellack, 69:-
Vårens/sommarens färg på naglarna, CHECK!


Jacka/tjock tröja från Gina, 249:-
Hihi, busig jag var som köpte den (a)


Låga strumpor 7-pack, 99:-


Och det ALLRA bästa inköpet av allt....


Björn borg skor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
(Inter sport, 550:-)

JAG ÄLSKAR MIN MAMMA MEST AV ALLT! ♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: