Mamma och jag går mot attack mot grannarna..

Rubriken säger en hel del. Nu jävlar går jag och mamma mot attack mot våra störda grannar!!
Hahahaha! Ska försöka berätta allt nu:

Jag går in i mitt rum. Känner direkt någon så fruktansvärd lukt (det luktade verkligen i HELA mitt rum). Och kände då att det var cigarett lukt. Jag går ut i hallen och känner att det inte luktar lika mycket där. Mamma kommer in i mitt rum och känner också den dära cigarett lukten. Det första som flyger ur henne: Men Susanne, röker du?!!!! Haha, och nej det gör jag ju verkligen inte. Då förstod vi båda att det var grannarna. Mamma öppnar min balkongdörr för att se om det hjälper, och nej det gjorde det inte. Det börjar lukta mer och mer, och till slut så bestämmer sig mamma för att gå och plinga på dom dära egoistiska idioterna.
*Kärringen öppnar, bakom henne står hennes as läskiga son*
Mamma: ursäkta jag stör men du röker så det luktar ända in till oss...
Kärringen: nej men oj, vi står ju bara vid fläkten *ser jätte förvånad ut*
Mamma: men det hjälper inte att stå där, det kommer in till oss ändå... så om ni kan gå ut och röka istället, min dotter vill nämligen kunna sova och inte somna med obehaglig rök....
Kärringen: ja visst visst
Mamma: mm bra. men jag får nog ändå ringa kustbostäder på måndag, så dom får fixa rören...
Kärringen: nej men det behövs väl inte, om vi slutar röka inne så kommer det inte lukta längre.
Mamma: jo visst........ *går in igen*


Hahahahaha, min mamma kan vara så farlig så det är läskigt.
Vi funderar på deras förflutna, innan dom kom hit så bodde dom nere på stan, där hamnade dom säkert i bråk och blev vräkta, sen tittade dom på lägenhet här, och tyckte det verkade så lugnt pga att det bor mest gammlingar här.
Vi vet deras hemlighet, och dom ska fan bli vräkta här ifrån också!
Vi vet att ni älskar oss nu. Hälsa hem till skogen, äckliga egoister.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: