Ledig idag

Hello! ♥
Ni undrar säkert varför jag inte är i skolan nu. Men det är faktiskt så att min klass har studiedag idag, eftersom dom andra i skolan hade det förra måndagen då vi hade prao, så fick vi det idag istället. Och det är verkligen skönt! Men jag vaknade ändå ganska tidigt idag. Vid tio så var jag pigg och gick upp och åt frulle. Vid elva så följde jag med Larssan till Nyköping. Då skjutsade han mig till Ica Maxi, och jag bara älskar den dära affären nu! Hihi, jag hittade nämligen några grejor där (bilden nedan). Mamma och jag ska dit snart igen, medans dom har så billiga grejor, för den affären var verkligen as bra! Men sen när jag kom hem så la jag mig på sängen och tog en hönslur. Nu sitter jag och väntar på att ipoden ska ladda klart.. Som tar 3 timmar. Lång tid.. 
Iallafall, senare idag kommer min kusin och instalerar internet på min laptop. Även fast jag inte vill använda den så mycket, så kommer jag nog sitta framför den ett tag i början, hehe.. Nej nu ska jag sluta skriva, jobbigt för er läsare och bara läsa rader efter rader. Puss på er.


1. Dove bus 50:-
2. TONI&GUY conditioner 79:-
3. TONI&GUY volume shampoo 79:-
4. Nivea ansiktsmask 16:-
5. Nivea peelingmask 16:-
6. Maybelline mascara 99:-

Kommentera
Postat av: sara

brun utan sol haha :p

2010-04-19 @ 20:13:25
URL: http://saarajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: