Jag är ju så cool

 

Hahaha, jag är så cool och blåser så stoooooooora bubblor!

Men det är faktiskt ganska coolt, eftersom det är det här tuggummit jag använder:



I vanliga fall brukar man få stora bubblor av:




Eller mitt älsklings tuggummi som jag verkligen ä-l-s-k-a-d-e när jag var liten:



Hahah, nej nu ska jag sluta skriva ''fakta'' om tuggummin.


Kommentera
Postat av: emma är pride. precis som gubben pride i tribe (a) ahahahahahhaaaaaahhahahahahhhhhhahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahha

HAHAHAHAHAH xD x2 :O:O:O

1. för din förra kommentar xd

2. för tuggummit ^^



JENKA ! :D:D:D

växte upp med det fan. isbjörnen på plasten är faktiskt en medlem i mitt familjesläkte. från min farbrors sida.

stolt

hahhaha xd <3



btw; roligt namn jag har va? :D (titta upp)

hahah xd <3

2010-04-08 @ 17:14:21
URL: http://empuuss.blogg.se/
Postat av: emma är pride. precis som gubben pride i tribe (a) ahahahahahhaaaaaahhahahahahhhhhhahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahha

jag menar fint namn*

2010-04-08 @ 17:15:11
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: