Hittade testet på kusins blogg, så var tvungen att sno det

JAG ÄR:
Blyg: om jag är :(
Smart: smartast*
Långsam: jag är snabben!
Tålmodig: inte så värst
Stressad: mycket
Öppen: sådär
Ärlig: det är det bästa!
Positiv: försöker att alltid vara
Rolig: absolut!
Ansvarsfull: jarrå
Söt: inte ett dugg :p

JAG HAR:
Svikit en kompis: ja
Förlorat en bästa vän: tyvärr, ja
Sagt att jag älskar en kompis: ohja
Sovit med en killkompis: ja
Sovit med en tjejkompis: haha, ja 
Pussat en av samma kön: ja
Slagit en kompis: nej
En kompis som vet allt: ingen vet allt
Berättat hemligheter: ja
Blivit sårad: ja..
Haft stadigt förhållande: ja
Krossat någons hjärta: ja
Gett någon ditt hjärta: ja
Sagt att jag älskar någon och menat det: alltid?
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: nej
Varit otrogen: nej
Opererat mig: ohja
Cyklat omkull: typ varje gång?
Sjungit i duschen: en vana
Hoppat bungyjump: nej
Sett någon dö: beror på
Varit på begravning: aldrig
Sagt att jag hatar någon: ja

FAVORIT:
Låt just nu: erik grönwall - crash and burn
Pryl: ipoden!
Film: raise your voice
Bok: länge sen jag läste en bok..
Lärare i skolan: ehm, svenska läraren
Plats: göteborg!
Frukt: grönt gott äpple
Dricka: vitamin dryckerna 
Ha på mig: ''rid''leggingsarna
Snacks: banan/cola godisarna på ica

LIVET:
Svart eller vitt: vitt
Skriva eller tala: tala
Öl eller cider: inget
Nagelbitare: nej usch
Mobil eller ipod: ipoden
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: serie
Festa eller softa: fest
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: FREDAG!
Ljus eller lampa: ljus. det är mysigare.
Kärlek eller vänskap?: kärlek är vänskap. så kärlek.


Kommentera
Postat av: nathalie :D

hihih :) <3

2010-04-23 @ 06:40:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: