Första dagen på praon!

Hej strålande måndag! ♥
Kom precis hem från praon. Det gick jädrans bra faktiskt! Haha, men när jag kom hem första gången, för att äta, så sa jag till mamma att jag aldrig kommer stå ut fyra dagar till och att jag inte alls ville dit igen.. Men det ändrades när jag kommit tillbaka, då var vi ute i det strålande vädret! Hahaha, måste berätta en ganska pinsam grej som en av fröknarna sa när jag skulle hem och äta:
Hon: så, du åker hem och äter nu?
Jag: ja.
Hon: vart bor dudå?
Jag: frösäng.
Hon: jaha okej, kör du bil eller cyklar dudå?
Jag: haha, jag cyklar.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Trodde hon seriöst att jag hade bil.. :s

Sen var det en till pinsam grej, men som jag inte kan skriva här, haha..
Men iallafall så har jag fått massa nya vänner! En kille sa till och med att han älskade mig (a) Det var så romantiskt, han bara satte sig brevid mig vid fruktstunden och bah: jag älskar dig (a). Hahaha! Gulligt :)
Det var lite nervöst imorse, men det har släppt helt nu, så imorgon kommer det inte vara något nervöst.
Nu ska jag sluta snacka om praon och kika runt lite. Ha det bra hörrni! :)


Oplattat hår & ingen mascara. Hehe..

Kommentera
Postat av: emma, the girl who is the pain in YOUR as. hihiihih (a)

visst är dem ursöta ibland ! :D (a)

& HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA ! xD

alltid får man ett gott skratt på Blåklockans förskola ;D

varför heter det förskola förresten & inte dagis som det är? förskola låter ju typ som om de är sexåringar & ska börja skollivet. hahaha tycker jag i alla fall. & allt jag tycker är ju rätt :)

fast i&försig så förskola = före skolan = dagis. så okej, det funkar kanske ändå. (text skriven med överstrukna bokstäver för jag vill inte att nån ska se att jag kanske inte har helt rätt)

HAHAH



sa ju att det skulle gå bra förresten ! :D

det är hur lätt som helst att bli omtyckt där. det är därför jag trivdes så bra tror jag. till skillnad från skolan. där man blir mobbad & alla hatar en & säger åt en att gå & dö.....



SKOJAAA.

hahah, okej nu ska jag sluta skriva, jobbigt att läsa huh?

hihih, det är sån jag är. men du får stå ut :)

hahah <3

2010-04-12 @ 21:45:38
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: