Ännu en rolig dag på Blåklockan. LÄS!

Jag sitter och hjälper en liten kille med sitt pyssel.

Plötsligt säger han: Jag kommer snart :)
Jag: okej :)

Efter en stund kommer ''han'' tillbaka.
Han: vad gör du? :)
Jag: jag hjälper ju dig :)
Han: aha..... (står brevid mig och ser ut som ett frågetecken)

Sen ställer sig en liten kille brevid mig och säger:
Nu är jag tillbaka :)

Jag kollar på honom och säger:
Du har väl stått här länge, din busunge? :)

Sen kollar jag på andra sidan, där står en PRECIS likadan kille.
Jag kollar på båda, då förstår jag ju, TVILLINGAR!

Men det var så himla läskigt, precis likadana kläder, såg precis likadana ut, jag såg ingenting att skilja dom åt!
Hahaha, jag trodde jag drömde. Som i en skräckfilm jag sett, då det är två tvillingar som är as läskiga.
Men innan jag gick hem idag så märkte jag en grej som skiljde dom åt: den ena har ett litet sår på näsan. Får alltså kolla på det hädanefter.

Kommentera
Postat av: Anonym

är det dom som en av de heter Kalle och hans bror heter nånting annat? :) <3

2010-04-13 @ 21:22:22
Postat av: susanne

svar till ''anonym'':

ja precis :p den andra heter jack ;) <3

2010-04-14 @ 16:50:29
URL: http://suunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: